Зображення курсу Комунікація з людьми, які зазнали травми внаслідок війни
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 6
Кількість годин: 6


Курс створено з метою:

- допомогти лікарям та лікаркам краще розуміти людей, які отримали травму і, як наслідок, спілкуватись з ними без ретравматизації. 

- допомогти співробітникам та співробітницям медичних закладів створити безпечне середовище для людей, які внаслідок війни пережили події, що їх травмували.

Завдяки курсу, фахівці й фахівчині матимуть більше інструментів, що допоможуть будувати довірливу комунікацію та створювати безпечне й інклюзивне середовище. А люди, які пережили травматичні події, зможуть уникнути зайвої ретравматизації в лікарнях та госпіталях.

Зображення курсу Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 14
Кількість годин: 14


Мета курсу: підвищити професійний рівень фахівців закладів охорони здоров’я (ЗОЗ), які відповідають за комунікації, надати слухачам чітке розуміння того, як будувати системні комунікації медичного закладу, а також допомогти вивчити основи професії комунікаційника й опанувати базові навички у зовнішніх та внутрішніх комунікаціях, роботи зі ЗМІ, копірайтингу, брендингу та дизайну,  та роботи з соціальними медіа (SMM)

Зображення курсу Стратегічні комунікації для лідерів медичної сфери
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 18
Кількість годин: 18


Курс створений з метою підвищення рівня знань та навичок керівників закладів охорони здоров’я у сфері управління комунікаціями. Курс має на меті надати слухачам чітке розуміння того, як будувати системні комунікації медичного закладу, як працюють та пов’язані між собою основні складові системи стратегічних комунікацій. Під час курсу слухачі отримають навички, які допоможуть підсилити зовнішні комунікації медичного закладу з пацієнтами, громадою та іншими зацікавленими сторонами, покращити внутрішні комунікації та командну роботу у закладі, а також налагодити систему отримання зворотного зв’язку від співробітників та пацієнтів. Крім того, керівники медичної сфери покращать особисті комунікаційні навички, необхідні для їхньої роботи.

Аудиторія курсу: Керівники закладів охорони здоров’я, фахівці, які працюють чи планують працювати з комунікаціями безпосередньо у закладі охорони здоров’я.

Зображення курсу М'які навички лікаря ПМД
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 20
Кількість годин: 20


Цей курс розроблений для фахівців в галузі охорони здоров'я, які бажають покращити свою практику та вміння спілкуватись з пацієнтами, зменшити стрес та розвивати навички управління командою. Учасники курсу опанують розуміння стандартів своєї професії та очікувань оточення, навчаться проводити самодіагностику рівня розвитку м'яких навичок та відпрацювати практичний підхід до компетенцій моделі. На завершення курсу кожен учасник розробить власний план розвитку м'яких компетенцій, що допоможе йому стати ефективнішим лікарем та покращити взаємодію з пацієнтами та колегами.

Зображення курсу Формування толерантного ставлення до людей, які хворіють на ТБ, та представників груп найвищого ризику
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 10
Кількість годин: 10

Формування толерантного ставлення до людей, які хворіють на ТБ та представників груп найвищого ризику, задля запобігання проявів стигми і дискримінації - найбільш суттєвих бар’єрів, пов’язаних з порушенням прав людини на шляху до подолання ТБ.

Зображення курсу Права та обов’язки медичного працівника
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 2
Кількість годин: 2


Мета курсу: Ознайомити лікарів з інформацією, які професійні права медичних працівників закріплені в Конституції України, Цивільному кодексі України, Основах законодавства України про охорону здоров’я. Детально розкрити професійні обов’язки медичних працівників та окремі обов’язки медичних працівників

Зображення курсу Розвиток лідерського потенціалу медичних сестер
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 4
Кількість годин: 4


Мета курсу: допомогти учасникам розкрити власний потенціал та вміти розкривати потенціал інших, розвинути здатність створювати високоефективні команди професіоналів, стати більш універсальним спеціалістом, який також здатен мотивувати інших, відповідати викликам сучасного світу, завдяки самооцінці та зворотному зв’язку від колег. Познайомити з основними етапами особистісного розвитку, серед яких персональне лідерство, самопізнання, стійкість і здатність комунікувати з собою, ситуативне лідерство, лідерство в команді, емоційний інтелект і створення особистого плану розвитку.

Зображення курсу Управління конфліктами
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 3
Кількість годин: 3


Цей курс може бути корисним незалежно від вашої посади та ролі в системі охорони здоров'я, адже ці універсальні навички стануть у нагоді для управління конфліктами як з пацієнтами, так і колегами, партнерами, контрагентами тощо.

Зображення курсу Професійне вигорання в житті медичного співробітника
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 2
Кількість годин: 2


Мета навчання: пояснити поняття стресу, його стадії, поняття емоційного вигорання, основні симптоми. Розкрити причини схильності вигорання у лікарів. Навчити розпізнавати передвісники вигорання у себе і в колег, через пояснення етапів розвитку професійного вигорання, методів профілактики та діагностики синдрому емоційного вигорання

Зображення курсу Як повідомити пацієнту про важкий діагноз
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 2
Кількість годин: 2


Мета навчання: допомогти зрозуміти тактику поведінки лікаря при повідомленні різним за віком пацієнтам про важкий діагноз

Зображення курсу Як надавати якісний сервіс у лікарні
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 3
Кількість годин: 3


Мета курсу: допомогти зрозуміти принципи пацієнто орієнтованості та розібратись з поняттям «шлях пацієнта» з точки зору сервісу, пропрацювати негативні переконання “лікар-пацієнт-платні послуги” та навчити технікам заміни негативних переконань на позитивні

Зображення курсу Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами
Розвиток м'яких навичок (soft skills)
Кількість балів: 2
Кількість годин: 2

Курс допоможе дізнатись:
● Як будувати довірчі відносини з пацієнтами та їхніми рідними?
● Як ефективно спілкуватися зі ЗМІ і що потрібно врахувати у підготовці до зустрічі з журналістом?
● Якими якостями має володіти медичний працівник для ефективного і позитивного спілкування з пацієнтом?
● З чого починати, якщо ви прийняли рішення про присутність і просування лікарні у соціальних мережах?
● Як спілкуватися у складних випадках – від озвучення складного діагнозу чи негативного прогнозу до
взаємодії з пацієнтами, які відмовляються від лікування через релігійні переконання?